22. juni 2008

Be Mine


Et lite kort jeg lagde for en stund siden for Papir i Hjertet...

Mønsterpapir fra Graphic 45.
Ramme og grønn blomst fra MM.
Hjerte fra MF.
Tag fra Panduro
Fiskars Broder punch.
Rub-ons fra MM.



Jeg har blitt tagget av Torill, Lissm, Filharmonica og Linda!

Svarte på denne i går, men fikk ikke lagt inn da.

Her er reglene: "Hver spiller svarer på spørsmålene om seg selv. I slutten av innlegget gir du det videre til 5-6 andre personer og fører opp navnene deres. Så legg du beskjed hos dem om at de er tagget og ber dem lese din blogg. La personen som tagget deg vite det når du har lagt inn svar."

1: Hva gjorde du for 10 år siden?
Jeg var 15 år gammel, nettopp konfirmert og bodde hjemme hos mor og far på austevoll. Trente Volleyball 3 ganger i uken og brukte mye tid sammen med venner.

2: Nevn 5 ting du har/hadde på "to-do" di idag?
Jobb, treffe kollegaer for middag på Egon, kjøpe hvit sytråd, vaske sølvtøy etter bursdagsfeiring i går, lage kort.

3: Snack jeg liker:
Vanskelig, vanskelig!!! NOEN favoritter: Mozellbrus, Krokanrull, Chips...

4: Ting jeg vil gjøre som milliardær:
Gitt bort en hel del. Fortsette å jobbe. Bygd hus. Sørget for å holde beina godt plantet på jorda!

5: Steder jeg har bodd? Austevoll, Lepsøy (os), Bergen, Karmøy, Oslo, Karmøy igjen!

Jeg tagger videre:
Kristine, Janne Iselin, Turid Mari og Caroline

3 kommentarer:

Caroline sa...

Takk for tagging :D.. det er alltid så gøy!! Har nettopp svart på disse spm så blir ikke så mye nytt å skrive! men takk likevel :D. .

{ Kristina } sa...

Nydelig kort! =)

ML sa...

helt nydelig!!

Related Posts with Thumbnails
 

blogger templates | Make Money Online